Hvilken sesong er det?

Plutselig var sykkelsesongen over. I det minste satt på pause akkurat der jeg befinner meg nå. Og i alle fall når sykkelen ikke er utstyrt med vinterdekk på noen av de tre hjula. Litt dumt, siden planen var å bruke den mye noen uker nå, men slett ikke så overraskende.

Og jeg gidder ikke bruke mer enn 30 sekunder på å irritere meg over det. Uansett hva jeg gjør så får jeg ikke snøværet til å gi seg. Da får jeg gjøre noe med hva jeg bruker tid og energi på i stedet.

Dermed ble det tid for trening inne i dag. Og ikke minst så fikk nærmiljøet to nye medlemmer. Små, men blide og iført krone. Dronninger i sin verden. Det er snømannsesong!

 

Den ene står sammen med denne damen som heter “Over vannet” og er laget  av Istvan Lisztes i 1993. Hu har stått der ei stund hu der. Det klarer nok ikke de andre to dronningene. I alle fall ikke om sykkelsesongen kommer tilbake.

Vi får se hvilken sesong det er i morgen. Og så får vi, i alle fall jeg, løse dagen ut i fra det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg