Har du lyst, har du lov…

…har du vett, lar du det være!

Ordtaket lærte jeg som barn. I teorien. Jeg hadde lyst og ga meg selv lov i dag. Det er et privilegie jeg har når det er jeg som styrer bilen og tida. Og så er jeg heldigvis gammal  nok til å bestemme ting sjøl uansett.

Dermed ble det tirsdagsbad denne uka! Og heldigvis for det. Frustrasjonen var stor da det ikke ble noe forrige uke. Og bekymringen påtakelig da badepartner-in-crime dro på seg tett nese denne uka. Skulle tirsdagsbadtradisjonen dø ut så tidlig?

Neida. Jeg tok ansvar og gjennomførte. All by myself.

 

2 kommentarer
      1. Planen er å holde på til isen legger seg. Her i innlandet kan den fort bli altfor tjukk til at jeg orker å hogge meg gjennom den. Må da i tilfelle oppsøke Mjøsa. Men jeg har badet et par ganger i romjula om jeg er i nærheten av saltvann 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg