Fjærboa i garderoben.

Etter to hele dager, et helt liv rettere sagt, med rimelig høy ullfaktor i form av stillongs, vinterbukse og votter og med lua godt dratt ned over ører og vinterhår, var det i går kveld klart for noe heeelt annet. Det dukket opp en fjærboa. Den kom seilende inn fra venstre, tror jeg, sammen med et relativt respektabelt antall kjoler med rimelig høy glamfaktor. En helt normal onsdagskveld, med andre ord. Eller kanskje ikke?

Ikke vet jeg hvor høy fjærboa-faktor du har i ditt liv. Mitt er rimelig kjemisk fritt for slikt noe. Ull har jeg rikelig av. Turklær ellers også. Både til onsdager og andre dager. Og når det da plutelig handler om glam, så er gode råd dyre.

Da er det jo fryktelig flaks og selvfølgelig ytterst strategisk å ha venninner med noe høyere glam-faktor. Som stiller klesskapet til disposisjon også da. Litt uheldig, selvfølgelig, at nevnte venninne er sånn ca fire kjolestørrelser mindre enn undertegnede.

Men så lenge fjærboaen passer, så er jeg redda!

Boaen passer!
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg