Turdag.

I dag er det onsdag og turdag. Turdag kan falle på hvilken dag som helst egentlig, men denne uka ble det altså onsdag.

En liten frokostseanse med ideer og kart brakte meg til en sti jeg har gått før. Greit at underlaget er rimelig lettgått, samt at bakkene ikke er for bratte og ulendte hverken oppover eller nedover. Og ikke minst at turen ikke er for lang. Kapasiteten er jo en smule redusert kan jeg vel trygt si.

Jeg fikk bestemt meg og det som møtte meg var en nydusjet skog som luktet helt utrolig godt. Den som ikke har gått i skogen etter ei regnskur og trekt pusten så langt ned som det bare går, den har igjen en opplevelse å glede seg til!

Med lettgått sti, en liten graveøkt da knottene på stavene satte seg fast i gjørma, samt kaffe og matpakke og varmende sol, så ble de drøye fire kilometerne både terapi og trim. Og det var jammen bra for i morgen er det sykehus igjen.

Over brua.
Lettgått for snubleføtter.
Ikke helt sommer.
Friluftsheidi.
Lunsj i lyngen.
Rakk akkurat inn før dette kom.
Tolker dette som en protestaksjon. Foregikk under planlegging. “Ligg-ned-aksjon”?
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg