På et flyvende teppe.

Når fredagen i stor grad tilbringes under et pledd så er det ganske ålreit å ha verdens fineste kopp med flyvende teppe på, med varmende te oppi. Fått av verdens fineste «flyvende-teppe-partner-in-crime». Når jeg ikke kan være oppå teppet så får jeg være under da…

En helt naturlig “bivirkning” og betaling, med renter, for å ha brukt det der teppet litt for mye å fly på i det siste. Er jeg for mye oppå så må jeg finne meg i å krype inn under etterpå.

Det gledes til å suse av gårde, gjerne med teppe både over og under, på nye eventyr. En annen dag.

Det er litt forskjell på å befinne seg under og over teppet. 

 

5 kommentarer
      1. Ja, her har jeg forsynt meg med en litt stor porsjon “liv” i det siste, og dermed må det betales med en eller flere dager under pleddet. Det er godt å ha pledd da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg