To år siden.

Det er godt vi ikke vet hva som treffer oss i framtida. Blogginnleggene mitt fra to år tilbake forteller meg det. Jeg kjente at teppet ble dratt vekk under beina mine den dagen. I alle fall litt. Godt jeg ikke visste at både teppet og linoleumen skulle rykkes unna, samt at tregolvet under skulle begynne å gi etter.

Sånn beskrev jeg tepperøsket i september 2021: Ny diagnose.

Reisen fortsetter den. Jeg var sjokkert da, og jeg er vel på mange områder like forvirra i dag. Men to år har gått og jeg går fortsatt på egne bein. Riktignok med litt hjelpemidler. Jeg kan fortsatt bo i huset mitt slik det er og jeg kjører bil.

Det er nesten litt vittig å lese hvor naiv jeg på mange måter var. Konklusjonen som til slutt kom i november for snart 2 år siden var jo i grunn bare begynnelsen. Livet og fokuset er annerledes i dag. Men også ganske likt. Gode opplevelser hver dag er det viktigste i dag og var det viktigste da.

Bremsemedisin ble det dårlig med. Diagnosen som kom i februar sørget for bråstopp i den vurderinga. Og nå er det kanskje ikke så aktuelt. Gårsdagens mr-runde vil bli del av den vurderinga. Vi får se.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg