Når du ser meg.

Når jeg er ute blant folk bruker jeg all min energi på å være ute.

Når jeg er i aktivitet bruker jeg all min energi til å være i aktivitet.

Når jeg reiser for å handle bruker jeg all min energi på å finne det jeg skal ha og få det med hjem.

Når jeg trener bruker jeg all min energi på å gjøre øvelsene mine.

Når jeg går eller sykler tur bruker jeg all min energi på å forflytte meg.

Når jeg snakker bruker jeg all min energi til å følge samtalen og finne ord.

Når jeg lytter bruker jeg all min energi til å følge med på det du sier.

Når jeg er sammen med folk bruker jeg all min energi til å være sosial.

Når du ser meg så bruker jeg alltid all min energi.

Når jeg ikke har mer energi igjen – da ser du meg ikke!

 

14 kommentarer
    1. Du er flink med ord.

      De traff meg her en lørdagskveld jeg sitter alene og har et lite Zen- øyeblikk, eller MS- øyeblikk om du vil. Stille og rolig mens jeg betrakter verden som sakte glir forbi.

      Forstår du er på tur idag mot ditt mål. Jeg håper du oppnår det, og litt til…..

      I morgen på sykkel og tredemølla skal jeg presse meg 1 minutt lengre enn ellers. Jeg klarer ikke 2 minutter, men når du er ute på tur og aldri sur, må jeg i det minste klare 1.
      I kveld derimot, bevilger jeg meg 2, mens jeg fortsetter å se verden gli forbi.

      May the four winds blow you safely home.

      1. Takk for fine ord! Og heia det ekstra minuttet! Jeg klarte det! Og det startet i fjor, med en tur rundt huset som lengste “ekspedisjon”. Dette var i grunn laaaangt over grensa for hva som er fornuftig å prøve på, men det gikk. Så vidt! I god “ingen-grenser”-stil (jfr tv-program m Lars Monsen).
        Vi gjør det vi kan og det viktigste er å oppleve mestring!
        Lag deg en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg