Jeg fant, jeg fant.

Enkelte her i huset er ikke akkurat fan av kuldegrader og snø. Det betyr at turer utendørs er av det lynraske slaget. Helst helt fraværende tror jeg. Det fører til behov for beskyttelse av diverse møblement, samt for all del ikke å glemme igjen noe som helst som kan mistenkes å være spiselig på kjøkkenbenken. Blant annet.

For øvrig er den nye leken «finn katta». Den likner veldig på «Finn Willy»-bøkene, for de av dere som kjenner til dem. Kjedsomhet fører til oppfinnsomhet.

Jeg fant’n i dag. Ikke Willy. Katta. Yoda. Jeg er bare glad til at han lå rolig noen minutter sammenhengende!

Hvor har katta gjort av seg nå tro?

4 kommentarer
    1. Hehe, jeg har to sånne 😉 Den ene får ikke gå ut uansett enda, men den andre synes dette med snø var noe merkelige greier. Hun er nysgjerrig nok til å ville litt ut. Og ja, kjøkkenbenken er utrolig spennende. Det kan jo hende det befinner seg noe godt der. Så den er som regel strøket og pusene får en irettesettelse hvis de oppdages der 🙂
      Ha en herlig, koselig, fin kveld ♥♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg