Ting jeg aldri fikk oppleve hvis ikke.

I rekken av mer eller mindre ålreite og varierende lærerike ting jeg aldri hadde fått oppleve om jeg ikke hadde fått kreftdiagnosen, så oppdaget jeg i dag en ny.

Dagens nyoppdagelse er hvordan det er å ha noe hardt liggende nedover lyske og lår under buksa… Noe som buler mistenkelig ut. Endatil på skogstur.

Aldri kjent det før. Hadde gått heeelt glipp av det uten kreftdiagnosen!

Imponerende bul? Ikke så effektiv (til noe som helst) tror jeg.

For de som lurer: det dreier seg altså om et par sokker som rulles sammen og  legges strategisk skal legge press på såret etter lymfeoperasjon og fortrinnsvis begrense opphopning av sårvæske. Jeg har hørt at enkelte har brukt sokketrikset helt uten sår. Til andre formål, altså. Dem om det.

5 kommentarer
    1. Hehe, ja, det er nok mye vi enda ikke har fått oppleve, og som vi forhåpentlig også får slippe å oppleve.
      Dette sokketrikset har jeg ikke hørt om, men jeg håper det virker ♥
      Hva annet dette trikset kan brukes til, har jeg virkelig ikke noen anelse om 🙂
      Ha en fortreffelig lørdag ♥

      1. Det var kirurgen som anbefalte trikset😉Den andre bruken jeg har hørt om handler vel mer om å fylle ut boxeren…for det andre kjønn😁Billigere enn kosmetisk operasjon😉 Det fins jo et og annet sprøtt galgenhumoristisk i hele situasjonen🙈 God helg!

    2. hehehe joda det er så forskjellig som må prøves ut alt ettersom….
      Sokketrikset altså… Håper det hjelper <3

      Sender gode tanker din vei og ønsker deg en fin finsøndag <3

      1. Takk for det🙂Akkurat inne fra en skogstur. Blir nok bål på terrassen etterpå😉Lag deg en god søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg