Snø vil falle over snø…

Snø vil falle over snø som har falt, skrev Levi Henriksen.

Det snør og det snør over småbruket i dag. Men selv om det blåser litt, så kan det ikke akkurat kalles snøstorm det her. Og dermed går kveldens utendørs kombinasjonsstunt som planlagt, tenker jeg. Så langt. Siden alle har fått beskjed om å kle seg godt og det tross alt ikke akkurat er snakk om folk som ikke har vært ute ei vinternatt før, så regner jeg med at alle møter med adekvat bekledning.

Ei foreslo badedrakt, ei anna glitterpumps. Jeg gleder meg til å se begge deler, men håper begge to velger å ha på seg noe utenpå. I alle fall i starten. De to nevnte antrekkene vil nok kunne egne seg i løpet av kveldens hoveddel. Litt mer usikker på om de egner seg i snøen.

Foreløpig faller snøen over snø som har falt og jeg går for ull og anorakk.

Ull og anorakk.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg