Så kom Ku Klux Klan.

Sykkeltur er fryktelig stas, syns jeg. Jeg hadde kommet såpass langt på turen at jeg planla en stopp samt en tur ned til vannet for å nyte litt utsikt over tjern og svømmende fugler før jeg syklet siste halvdel av turen. Men der var det opptatt.

I utgangspunktet kunne jeg sykle forbi ned til vannet på sånn passe ok avstand. Det gikk fint. Men jeg visste jo ikke at det var Ku Klux Klan jeg hadde med å gjøre! Akkurat i det jeg skulle frigjøre meg fra stropper og sykkel og hele sulamitten så kom de. Rett i mot meg, nærmere og nærmere. Jeg var slett ikke så høy i hatten der jeg satt noen centimeter over bakken, sånn omtrent i høyde med magen på klanen. Så jeg tenkte meg ikke om så lenge.

Jeg ga blanke i vann og fugler. Koblet om til lett gir og mer motorkraft og syklet videre. Klanen får ha setervollen for seg sjøl.

Klanen har reist seg opp men virker foreløpig noe likegyldige.
Ok. De kommer etter altså!?!
Hele gjengen, faktisk.

Jeg sykla rett og slett i fra dem. Ingen klan å se! Puh!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg