Men det er kona som bestemmer da!

I fjor på denne tida opplevde jeg følgende samtale som jeg deler igjen i pur glede over å fortsatt innimellom få innspill til livet av så kloke folk:

Men det er kona som bestemmer da!

Flere av deltakerne har nå begynt på skolen, andre har “rykket” opp og nærmer seg stødig den forgjettede alder 6 år. Jeg gleder meg til noen timer sammen med de som ikke er riktig så store enda. Og jeg er rimelig spent på hva dagens samtaler skal dreie seg om og hva jeg kan lære av klientellet.

colorironline.com

 

2 kommentarer
      1. Ja det er fint, selv om jeg foreløpig i alle fall føler at jeg bare er der “til pynt”. Kort tid og i tillegg til normal bemanning. Men noe er bedre enn ingenting og jeg er snart klar for litt progresjon. Tror jeg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg