Jeg fant, jeg fant.

“Ja dette rimer jo veldig bra med det de så på pet-scan”, sa’n. Legen på radiologisk i dag. Riktignok var skjoldbruskkjertelen noe “uryddig” på den ene sida, som han uttrykte det, men utover det så var det godkjent. Så dermed er det hipp hurra for det og jeg tar “ferie” fram til starten av juni i  alle fall. Selv om han for så vidt fant, så fant han noe som var helt greit i alle fall, om ikke så nyttig som det Askeladden fant.

Og det er i grunn helt greit! Som vanlig er jeg helt “slut” etter å ha startet dagen på radiologisk, så det var i grunn alt om den saken.

Hva han lette etter skrev jeg om i går: https://friluftsheidi.blogg.no/den-som-leter-den-finner.html

Da kan jeg jo bare fortsette å gå rundt halvsvimete av tung syrinduft.
2 kommentarer
      1. Veldig! Det er rart med det, det sprer seg en liten usikkerhet med en gang det er noe. Og det påvirker meg mer enn jeg liker, kjenner jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg