Cannabis eller søndagstur?

Legalisering av cannabis er tema på fjernsynet mitt akkurat nå. Vi snakker USA, vi snakker medisinsk bruk og vi snakker delte meninger. Så klart. En figur hevdet det var et godt hjelpemiddel mot smerter, aches and pains, en annen at de som røykte ikke eide hukommelse. Jeg har ikke så mye mening om det. Ingen erfaring, hverken personlig eller upersonlig, ingen kunnskap og ingen mening.

For min egen del så velger jeg i alle fall her og nå noe annet. I dag for eksempel så valgte jeg søndagstur. Jeg tror ikke det hjalp så innmari mye mot mine aches and pains som var rimelig høylytt tilstede i dag, men det kjennes heller ikke ut som det gjorde ting verre. Psyken trives i alle fall godt med søndagstur.

Det dreier seg om rolig rusletur med kokeapparat og kaffe i sekken, som småbrukeren bærer. Og det dreier seg om lett terreng, korte avstander og noe fint å se på. Bar bakke under skoa er i utgangspunktet målsetningen. I dag ble det litt snø og is, men ikke verre enn at kjærringa med staven(e), altså meg, tok seg fram til neste bare flekk. Det er vår, det er sol og det er varmt nok til tur uten stillongs og lue.

Da trenger jeg faktisk bare søndagstur, ikke cannabis!

Ser på grensa til romantisk ut, faktisk. Småbruker og friluftsheidi by the river.

To andre på tur helt på kanten…Med noe sånt som 23xzoom var dette det beste huoghei-telefonen fikk til…

Ikke cannabis, og ikke engang bålrøyk! Det gamle kokeapparatet har sin glansperiode å se fram til de neste månedene. (ingen reklame dette, i alle fall ikke betalt!)
2 kommentarer
    1. Fine de to på benken, OG De to ved vannet på tur 😀 Jeg har også mer bruk for tur enn noe annet. Drikker ikke øl en gang jeg 😀 Trenger ikke. Har det fint uten, tar en brus 😉 Men tur er fint for psyken ja 🙂

      1. Takk🙂 Tur er bra for meg i alle fall. De to på benken liker både øl og vin de, men ikke som smertestillende og på søndagstur er kaffe å foretrekke👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg