3 gleder fra balkongen.

Jeg trenger stadig en påminnelse om å glede meg over de små hverdagslige opplevelsene. I dag trengs det igjen. Så her kommer dagens (foreløpig) tre gleder fra champagnebalkongen:

  1. Tursekken er pakket. Planen er å møte mai utendørs.
  2. En lang og god telefonprat med ei venninne var bra. Det er ikke hver dag jeg tar telefonen (!), men i dag passet det. Og det passet bra!
  3. Katta og jeg nyter vårsola på, nettopp, champagnebalkongen. Med te og bok til meg og fluer å jakte for han så bjuder den på. Selv om det ikke er champagne.

Det er generelt lite champagne i hverdagen. Lite til fest også, når jeg tenker meg om. Men med alt det går an å glede seg over så er i alle fall ikke akkurat det noe savn.

Hva gleder du deg over på en tirsdag?

Sol, bok, te og utsikt. Og på champagnebalkongen drikkes alle kalde drikker av stetteglass. Også vann 🙂

 

4 kommentarer
    1. Ha-ha, jeg skrev akkurat et innlegg om det samme, som kom ut RETT etter ditt 😀 Jeg har mange gleder jeg, hver eneste da. Alt fra en god kaffekopp, deilige rundstykker, blogging, en tur på kafe. I det hele tatt: Livet- i all sin enkelhet 🙂

    2. Kos dere masse, her er det lite vårsol, men den skal komme på besøk og være her ut uka i morgen meldes det.
      Tirsdags gleden her er langhelg, har brukt to feriedager og i morgen så stikker jeg og hunden min på telttur til Froland på Sørlandet et par tre netter 🙂
      Kos deg med bok på champagne balkongen og god tur etter det.
      Fin blogg du har, skal lese mer her inne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg