Ny (bade)dag, nye muligheter!

En smule utfordringer med logistikken gikk denne uka ut over badetirsdagen. Heldigvis seilte torsdagen inn som vikar, dermed ble det badetorsdag denne første uka i oktober. Med kun halve crewet da. Resten hadde logistikkutfordringer på badetorsdag også.

Fin badetorsdag, ikke sant?

Og når klesstativet, øøhh bildøra, ser sånn ut når dagens outfit er skrelt av for å innta bikini, ja da skjønner du at sesongen begynner å gå mot slutten. I alle fall den isfrie sesongen. Og at selve aktiviteten nok er for de mer spesielt interesserte.

Det er 11 grader i lufta, i vannet vet jeg ikke. Men det er ikke all verden, det skal innrømmes. Fingre og tær er fortsatt iskalde to timer etterpå. Tross ullsokker og mye annet i ull. Det gjelder i grunn å skru av det meste når kroppen skal duppes. Ikke kjenne etter, bare gjøre det.

Om badevannet ikke er så temperert, så er det i alle fall pent. Både det glassklare, stille vannet og ikke minst fargene rundt. Da får det gå med vikarierende badetorsdag. Jeg tror ikke det blir på tirsdag neste uke heller…

8 kommentarer
    1. Du er tøff! Jeg badet i oppvarmet vann inne. Søsteren er rektor på en Montessori skole. Det badet hun og de største ungene hele vinteren i fjor. Hull i isen og fast badedag hver uke hele skoleåret. Usikker på om de gjør det i år og, tror kanskje det.

      1. Jeg har sagt at jeg skal holde på til isen legger seg. Ser ikke for meg at jeg gidder stå og hogge høl i den. Og sikkert en utfordring å få noen til å stille med motorsag når jeg får badeånden over meg….

      1. Jeg har alltid vært glad i å bade både ute og inne. Ikke så glad i strand…for varmt. Men vann er topp!

      1. Veldig fint i skogen nå. For meg gjelder det å ikke tenke, bare gjøre. Jeg åpner ikke opp for å feige ut😉Kan kalles trass🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg