Når tannbørsten har frøsi så ise det i tenna!

Det var mitt jungelord på denne dagen for 5 år siden. Minnene som dukker opp på Facebook forteller meg at jeg sov ute ved et bål natt til 24.februar både for 5 og for 6 år siden. Da var det kaldt. I alle fall for 5 år siden. Soveposen rimte ned og ja – tannbørsten frøs om natta. Men det var måneskinn og vintervakkert ved myra øst på skogen.

I år ble det ingen utenatt denne natta. Det har ikke blitt det på lenge. Og dermed ser det ut til at årets nyttårsforsett om minst ei utenatt hver måned av året røyk allerede i måned 2. Det var nå som sv…

Helga har andre planer, så da så. Velvel.  Da får jeg vel satse på to netter under en busk i mars da!?! Det er vel ikke akkurat sååå nøye heller, selv om jeg irriterer meg litt, det må jeg innrømme.

Og uansett så kan jeg glede meg over tannpuss uten ising både i kveld og i morra tidlig👍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg