Litt lite ferskvare.

«Trening er ferskvare». Har jeg hørt. Maaange ganger. Og akkurat det er jo helt riktig. Bare et par uker uten vanlig aktivitetsnivå kjennes på skrotten, for å si det sånn. I dag minte jeg meg selv på hvor redusert det er mulig å bli bare ved å hoppe over trening ei uke. Og det er jo egentlig bare en 2-3 økter. Økter som riktignok har blitt erstattet av både feber og sofaligging.

Sist jeg var fysisk aktiv var en relativt kort trugetur forrige lørdag. Etter det har jeg forholdt meg rolig. Hatt feber et par dager, og ligget på sofaen. Myyyye! Så at det var tungt å prøve seg på treningsrommet i dag kom jo ikke akkurat som noen overraskelse. Det har i grunn holdt å ta seg opp og ned til andre etasje de siste dagene. Og senest i går var tur retur postkassa i snøen mer enn nok fysisk utfoldelse.

Men i dag ble det altså en liten visitt på treningsrommet. Litt løfting av noe jerngreier på stang, litt knebøy og slikt og så vidt litt elipse. Det var både vondt og tungt. Og bekreftet ettertrykkelig det jeg vel egentlig visste: Trening er ferskvare!

Men nå har joggeskoa blitt brukt igjen. Så da satser jeg på at neste gang blir hakket lettere!

Disse er heller ikke ferskvare. Men de er som regel stadig i bruk 😉
Plakat på treningsrommet. Nemlig.
6 kommentarer
    1. Mm , trening er ferskvare, ja! Merka det da jeg trena på mølla til morran – ei uke siden sist, fordi det har vært mye måking imellom….! Men – vi holder koken – både du og jeg! 🙂

    2. Jepsipepsi! Trening er ferskvare! Jeg var på en yogatime i går – og da var det leeenge siden sist – og det var til å gråte av så ferskvare var det… 😀 Lag deg en fin lørdag! klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg