Jobber jeg ikke vil ha!

 

Denne listen har variert mye opp i gjennom og det legges stadig yrker eller arbeidsoppgaver til. Litt sånn eliminasjonsmetoden: “DET skal jeg ihvertfall IKKE drive med”.
Akkurat i dag ser pallen slik ut:

Jobber jeg ikke vil ha:
1. Stemmeteller i Pennsylvania
2. Stemmeteller i Pennsylvania
3. Stemmeteller i Pennsylvania
Tredjeplassen er om mulig kun utfordret av “postmester”, ellerhvadetheter, i de forente stater. Og jeg stiller meg på en fredda i november rett som det er spørsmålet om hvor forente de egentlig er.

Lykke til!

 

Bilde fra Aftenposten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg