Hvis Mette kan, så kan jeg!

Jeg kom meg ut på søndagstur i dag. Det ble med en halvtimes tid og det holdt med en kilometer. Men det ble frisk luft og litt sporjakt. Og det ble skog.

For hvis MetteJosteinsdatter med nyoperert rygg kan tråkke omkring i løssnøen sånn:

de første dagene…

 

Ja da kan jeg! Og det er det beste med blogg, ikke sant? Inspirasjonen det kan gi. Og motivasjonen vi kan gi hverandre. Takk til bloggere som gir inspirasjon til både det ene og det andre. Fra direkte utfordringer til street-art-safari, mat, strikking, bærekrafttanker eller til skogsturer.

Takk for hjelpa, sier jeg! Og hvis du kan så kan jeg! I alle fall litt og i små porsjoner!

Søndagssol.
Sporsetting.
4 kommentarer
    1. Fantastisk!!

      Tusen takk gode du 😀 Og jeg skulle ønske jeg kunne ta frem trugene mine og prøve de i snøen – men DET klarer jeg jo ikke med nyoperert rygg hihihi
      Vi er heldige og kan oppmuntre hverandre 🙂
      Lag deg en fin fin tirsdag 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg