Hva skal jeg spise i dag?

Hva skal jeg spise i dag da tro? Det eneste jeg har kjent smaken av de siste to døgn er dette:

Den siste lakriskula.

Det er kun lakrispulveret som befinner seg utenpå de kulene her som gir smak. Alt annet, også sjokoladen og lakrisen inni, smaker…vann.

Jeg har prøvd det meste. Kaffe, te, egg og kaviar, nan, tapas, potetgull og indisk. Det var chili i raitaen, det var det eneste jeg kjente. Men lakrispulver det smaker jeg. Feberen er borte, det har jeg bestemt, men jeg kan visst liksågodt fortsette med covid-kostholdet ei stund til: riskaker og banan.

For nå er lakrisboksen tom. Så hva skal jeg spise i dag?

Nå er boksen tom…
6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg