Hva denne bloggen får meg til å gjøre!!!

April i år er akkurat som april i fjor. Og i alle fall som den for to år siden. Værmessig. Praktisk talt alle årstider på kun et par dager. Og slikt kaos får jo oss stakkars individer til å drive med mye rart. Gå på jobb i ullstillongs når det er 15 varmegrader, for eksempel. Slik jeg gjorde i går. Eller kjøre rundt med piggdekk på tørr asfalt i dagevis. Rett og slett fordi jeg faktisk regner med å våkne en morgen med flere cm snødekke på bakken. Anagelig en dag jeg er nødt til å ut og kjøre. Selv om det er mange varmegrader, bar bakke og fuglene tar av i reirbygging og kurtise, så er det bare 4 dager siden det var 10 cm nysnø her.

Så at jeg stilte med både stillongs og sommerkjole, boots og solhatt i april for to år sida, er jo ikke så rart. Både april og jeg er jo en smule forvirra. Og da skulle det visst ikke mer til enn en bloggutfordring for å få meg til å danse, gitt. Takk til frodith for den aprilutfordringen.

Jeg velger meg april!

Han her er også litt forvirra…
4 kommentarer
    1. 😀
      Ja en vet ikke hva en kan våkne til i april 🙂
      Men ennå skinner sola her og det er faktisk sommervarme for hundrede dagen på rad, føles det ut som 🙂

      Lag deg en god dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg