Hurra hei og hopp, jeg er så glad i dag!

Sa harepusen i «Reveenka». Et skikkelig godt tv-minne fra barndommen. Takk til Asbjørnsen og Moe og ikke minst til Ivo Caprino.

I dag er bildeutfordringen fra http://frodith.blogg.no/ «Glad». Jeg velger å dele bilde av to som er skikkelig letta og glade! Her gliser avleggeren og undertegnede bredt etter at avleggeren etter en lang dag med innsats klarte å ta nidan i karate for ca 1 ½ år siden. Det vil si 2.dan, 2.grad av svart belte.

Da var både avleggeren og mora skikkelig glad. I dag er avleggeren glad for at hun igjen kan gå på treningssenter og svette litt. Etter 7 måneders nedstenging i hovedstaden. Det unner jeg henne. Og jeg vet hun har savnet det. Her jeg bor er det nedstengt i alle fall ei uke til, men det er egentlig ikke så farlig. Jeg har både plass nok til å trene hjemme om jeg vil, og lyst nok til å gjøre andre ting til at treningssenter kun er et supplement innimellom.

Jeg gleder meg på Oslos vegne i dag! Uansett om du gleder deg til treningssenter eller å gå ut og ta en øl eller sette deg med en kaffe på uteservering: Kos deg! Gled deg!

Hurra hei og hopp!

4 kommentarer
    1. Ja, der var det ekte glede 🙂 Og så like dere er <3 Koselig bilde. Her har vi prøvd nyåpnet restaurant, det var ingen højdare, men vi skal nok gå på en god gammel kjent en annen dag, så det er greit 😀 He-he. Takk for link og for at du er med. Koselig dette 🙂

      1. Så moro at du syns vi er like. Mange sier det, og jeg syns nok det er mest stas😉 Bedre lykke med neste restsurantbesøk👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg