Happy valentine til meg fra meg!

Både organisert trening, egentrening og smerteundervisning sto på planen denne mandagen. I alle fall på min plan.

I går var det morsdag og det var kake etter middag og mange fikk blomster på rommet, registrerte jeg. Jeg var ute og brente bål og hadde med meg både kaffekjele og sjokolade, så jeg fikk feiret morsdag. På min måte.

I dag har det vært valentinesdag. For meg er det normalt sett en helt vanlig dag. Ingen spesielle tradisjoner og gjøremål. Blir som regel forbigått i stillhet. I år hadde jeg derimot ordnet meg pakke. Til meg selv fra meg selv. Jeg mistenkte at en oppmuntring kunne passe. Pakket inn sjøl og skrevet et kort hadde jeg gjort, så ingen overraskelser. Men litt høytid allikevel da jeg endelig pakket opp etter middag.

Ellers så har mandagen hatt både det ene og det andre av gledelige saker å by på:

Treningsøktene var bra. Lunsjen var usedvanlig god, og covidtesten som måtte tas på grunn av smitte på huset var negativ. I tillegg rakk jeg en skogstur i herlig snøvær og «bomullsstillhet» før middagen ble inntatt og gaven pakket opp. Der var det jammen sjokolade, gitt.

Til Heidi fra Heidi. Jammen snilt.

Den som årner sjøl….
…får det hun vil!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg