Endelig kunne jeg komme ut!

Tusen takk til @ingridgjessinglinhave som hjalp meg å «komme ut». Jeg har sett det lenge. Og selvfølgelig vært avventende betenkt. Men siden den dyktige optikerassistenten, for øvrig min egen datter @odaengen, insisterte på at det var de rette, så ble det de. Og ifølge Ingrid og brillebutikken hennes så er de trendy. Og slikt er man jo opptatt av. Not!

Og så sitter jeg der da, og ser på pressekonferanse etter pressekonferanse. Litt beskjemmet og betenkt. Men heldigvis ikke krenka.

Ingrid og jeg har politikerbriller. Ingen sammenlikning forøvrig. Men det gir oss i følge Ingrid sine følgere fritt leide for å snakke svada og slippe å innfri lovnader….akkurat som det skulle være noe nytt😉

Men tross alt: jeg vil heller ha @ingridgjessinglinhave-briller enn politikerbriller! Så Ingrid, du slapp meg ut!

Takk til @ingridgjessinglinhave for å kalle en spade for en spade. Og forøvrig til min telefon som automatisk legger inn filter ( gammalkjærringfilter antakelig) på selfiene….
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg