Friluftsheidi på glanset papir.

Endelig er a orntli’ publisert. På bloggen trykker jeg stadig på «publiser»-knappen, og en og annen leser får med seg hva jeg deler av mer eller mindre leseverdige skriblerier. Nå har friluftsheidi også inntatt det trykte media. Ikke på glanset papir. Det er ikke bra å bruke så mye av det. Men med byline og bilde og det hele.

Mitt bidrag har blitt funnet verdig en plass i et fagtidsskrift. Såpass gammal som jeg er, jeg liker både papiraviser, blader og bøker, så syns jeg det er stas.

Artikkelen er publisert på bloggen tidligere og nå er den altså trykt i et fora som de kloke fagfolka leser. Muligens.

Teksten i en litt annen versjon kan også leses her:

Nå har de visst funnet opp kruttet igjen! Takk for tilliten, folkens!

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med trykt tekst, veldig fint skrevet.
      Jeg har mange flerkulturelle barn i familien, og spesielt en av de har en veldig blanding av norsk, engelsk og thai. Han omtrent synger når han snakker og jeg er så fasinert over hvor lett han plukker opp ord. Han er straks 8 år nå, så han får jo kommentarer på det. Han sier bare “jeg skjønner at det kan være litt confusing for dem å skjønne meg.” Fasinerende egentlig.

      1. Det er et uttrykk som heter “å bade i språk”. Det høres ut som han du beskriver har gjort mye av det. Spennende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg