Dette må være siste dagen vel!?!

Kan det faktisk være influensa jeg har? Det er i tilfellet så vidt jeg kan huske første gangen i mitt voksne liv! Og det må jeg vel si meg fornøyd med der jeg vingler meg framover i mitt femtiandre år?

Selvfølgelig har jeg vært dårlig. Jeg har hatt min andel av både bihulebetennelser og halsbetennelser opp igjennom, jeg. Men skikkelig influensa med feber, luftveisinfeksjon, magetrøbbel og vondt i skrotten over mange dager har jeg ikke så mye erfaring med. Jeg har jo hatt covid. For omtrent halvannet år siden. DA kjente jeg hva influensa var. For da var jeg dårlig med feber i mange dager. Rett og slett pjusk.

Denne gangen var covid-testen negativ. For meg sånne litt atypiske symptomer så lurte vi jo på hva det egentlig var jeg hadde pådratt meg. Ikke covid, altså. Men feber har jeg jo hatt. I et par døgn. I dag satser jeg på å gå tilbake til normale hetetokter og normal kroppstemperatur. For meg et eller annet sted i nærheten av 36,5 grader.

Jeg lurer rett og slett på om jeg er på bedringens vei, gitt. I går klarte jeg nemlig både å vaske to maskiner med klær, dusje OG å lese litt bok. Nå går det unna gitt 😉 Lesing har vært alt for konsentrasjonskrevende de dagene feberen sto på som verst. Og dermed har jeg vært prisgitt tv. I alle fall de timene øya har vært oppe.

I dag er en ny dag med nye muligheter! Jeg satser på at denne influensaen var en light-versjon som er i ferd med å gå over. Og jeg satser på at dette er den siste dagen som må tilbringes mer eller mindre i horisontalen på sofaen. For nå vil jeg UUUUUT!

Influensa eller influenser – jeg tror i alle fall jeg snart må influere meg selv nok til å komme meg for eksempel hit:

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg