Fikk som fortjent🙂

Morgenbad, kaffe og frokost er inntatt. Det er vindstille, vannet ligger speilblank foran meg og vannflata brytes kun av et og annet vak.

Og jeg, jeg har en helt bokstavelig talt blank dag foran meg. En dag jeg bruker på hva jeg vil.

Og så kan jeg takke meg sjøl for at jeg gikk tre turer til og fra bilen før jeg var fornøyd med campen i går. Det har foreløpig ført til både god middag og godt drikke, ei i overkant varm natt selv om glidelåsen på soveposen ga opp i går kveld, samt frokost med både ferske grønnsaker og ferske bær. Noen av dem selvplukket i lia bak stranda.

Noen ganger får man som fortjent. Eller etter innsats, om du vil🙂

Frokostspesial: arme riddere med bær👌
Middag: potet, kjøttboller, løk og tomat. “Pytt-i-panne a la lavvo”. 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg