Enda en mandag i oktober.

Enda en mandag i oktober går mot slutten. Jeg er tilbake i bobla. Det vil si tilbake på rehabiliteringssenteret etter helgeperm. Og jeg har i alle fall deler av dagen bedrevet sånn noenlunde det samme som jeg gjorde tilsvarende mandag for et år siden. Blant annet sittet på en stubbe og sett på utsikten.

Det er definitivt høst. Det er vått og lufta er ganske skarp. På veien opp til rehabiliteringssenteret hadde de gruset veien i dag. Det var nok glatt i dag tidlig. Verden går i dvale men tur, kortere eller lengre, blir det uansett. Derfor deler jeg mine noe skogspoetiske tanker fra et år siden i dag også:

En mandag i oktober.

2 kommentarer
      1. Det er rart med det – slike småturer setter i gang og fungerer som mindfullness for meg 🙂 Lag deg en fin dag! Her kommer sola!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg