Sterk, engasjert og sporty!

I dag er jeg det. I alle fall ifølge bloggeren Bunny som har skrevet 3 positive ord om ALLE på bloggtopplista. Og delt det i et eget innlegg:

3 positive ord om alle bloggere på Topplisten!

DET er imponerende. Og litt av en jobb. For en dedikasjon. Og jeg kjenner jo igjen beskrivelsen han har gitt flere av bloggerne jeg leser jevnlig. Det viser meg at ordene er gjennomtenkte og velvalgte 😊. Takk for rausheten, Bunny!

Jeg kan bare takke for de ordene. Jeg syns de jeg « fått» er fine. Og rett som det er så er det nødvendig å minne meg sjøl på godord andre har funnet på å sette på undertegnede. Jeg tipper de blir gode å ha med seg allerede de neste dagene.

Det er godt med skryt og godord. Fredag fikk jeg en telefon fra en vilt fremmed som hadde lest noen engasjerte (! 😉) ord jeg hadde skrevet i lokalavisa. Vedkommende bød på øredøvende skryt og det ble en god samtale av det. Og såpass uvant med slikt noe, skryt av fræmenfolk, altså, så trykker jeg det jo rett til brystet med en gang! Det legges «i banken» til en gang jeg føler meg skikkelig ubrukelig. Hvis det blir igjen noe da! For jeg sutter selvfølgelig rimelig heftig på karamellen mens den er «fersk» også!

Det er litt rart, men det er ofte  i situasjoner som dette, med truger, tung sekk og staver langt til skogs, at jeg sjøl føler meg sterk! Selv om det jo er da de fysiske symptomene mine virkelig gir litt ekstra utfordring.
2 kommentarer
    1. Bunnys ord om deg passer.
      Er det ikke gøy når andre gir positive tilbakemeldinger på det en skriver i lokalavisa? Har opplevd det noen ganger og det varmer hver gang.

      1. Jo det var egentlig skikkelig fint 🙂 Og all ære til den som tok seg bryet med å gi tilbakemelding!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg