“Hadde du bare vært litt større!”

Akkurat det sa dama som styrte roboten til meg i dag. Og jeg spurte i grunn om jeg kunne få det skriftlig! Det er sjelden jeg beskyldes for å være for lita! Men altså; roboten som trekker opp riktig mengde radioaktiv kontrast var så proppfull av bequerel på morran i dag, at den slet med å trekke opp akkurat så mye, eller lite da, som jeg skulle ha. Så da måtte vi vente litt da. Ikke på at jeg skulle blir større, selv om det stadig vekk går fortere og fortere kjennes det ut som. Nei, det var bare å vente såpass lenge at halveringstida hadde begynt og antallet bequerel var nede på et brukbart nivå.

Og da gikk alt etter planen! Og godt var det, for dama som kom etter meg var mindre enn meg. Og magen hadde begynt å rumle da den kun hadde fått lunkent vann så langt i dag. Radioaktiviteten ble sendt inn i åra, skrotten fikk tid til å fordele svineriet og bildene ble tatt. Det hele tok i grunn formiddagen. Enda jeg igjen var av typen «one-take-wonder». Altså klarte jeg å ligge så rolig at alle bildene ble «bra nok» på første forsøk som a sa. Ingen ms-spasmer, hostekuler eller nysing i dag. Men med et par blodprøver i tillegg så fikk jeg til slutt reise hjem igjen. Og det var godt.

Så nå tenker jeg det blir en bitteliten brunsj og helst en ørliten strekk. Det skal vel til i og med at jeg allerede begynte å glede meg til å legge meg igjen FØR jeg sto opp i dag.

Hæsjtægg selvlysende og alt annet enn morgenfrisk.

Enda en formiddag her…

Ikke akkurat standard med solo til frokost. Men greit med litt påfyll før hjemreise.

 

6 kommentarer
      1. Jeg anser jo ikke meg sjøl for spesielt lita da.. Men er både stutt og butt. Klassisk stuttbutt 😉 164 cm og omtrent 10 kilo over om BMI skal bestemme….

    1. Jeg tenkte på høyde 🙂 Du ser lang ut 🙂 Jeg er jo 178, men har tenkt at du også var ganske høy 🙂 Ser sånn ut på bilder 🙂

      1. Akkurat det der med “ser lang ut” har jeg heldigvis nå skriftlig 😉 Hahahaha!(her jeg sitter og dingler med bena på en helt vanlig kjøkkenstol)

    2. hehehe las kommentarer over her 🙂 Du dingler med beina på kjøkkenstoler altså – 164 og som frodith trodde jeg du var som meg ish… 172 sånn der! Vakker liten du da 🙂 Godt å komme hjem til huset og alt rundt tenker jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg