Ikke vond å be!

Jeg er ikke så veldig vanskelig å få med. Ikke på hengekøyeovernatting ei godværshelg i juni i alle fall. Ikke ellers i året heller, kanskje, når jeg tenker meg om. For andre uke på rad ble jeg invitert til heng. Hengekøyetur. Skogsdate. Nattinaturen. Uteovernatting. Kall det hva du vil, jeg dukker opp. Med diger sekk. Og er rett og slett på grensa til euforisk for å bli invitert! Muligens noe slitsom.

Gårkvelden, natta og morgenen ble utsøkt trivelig. Vi kunne sende musikkønsker til nabocamperne over vannet og vi koste oss såpass med mat at vi rett og slett måtte bære det meste av den sjokoladen vi hadde med oss de 50 meterne tilbake til bilen.

Takk for turen! Nå er det jo en tradisjon. Neste date er allerede berammet. Jeg gleder meg!

Når solnedgangen foregår på denne måten over vannet, ja da er det bare å nyte stunda.

Blir aldri lei slik utsikt.

De grønnkledde.
Solnedgang.
Dobbeltrom
Denne familien kom på besøk.
HMS tatt på alvor: “Heng ikke køya så høyt at det gjør vondt hvis du detter ned!”

 

 

Å nyte utsikten fra køya en tidlig morgen er virkelig en favoritt.

Både kveldsbad og morgenbad må til når friluftsheidi er på skogsdate. Bilde: RBR

Akkurat som bestilt. Bilde: RBR
6 kommentarer

Siste innlegg