Fargefest.

Frodith sin fargeutfordring er gjennomført. Blir det grått på blogg.no framover nå tro? Eller svart-hvitt, kanskje?

Jeg vet ikke. Men midt i pust-og-pes-og-bøy-og-tøy-seansen min i dag så oppdaget jeg at jeg kunne ha dekket nesten alle fargene kun med ett bilde. Nemlig dette:

De svarte beltene er i bruk på karatetrening hver uke. 

Her mangler kun turkis. Beltene tilhører ikke meg. I denne sammenhengen har jeg kun fungert som bananbærer og vannflaskefyller. I beste fall sporadisk som lagleder. Det passer godt for en barnehagelærer.  Jeg er jo god til å telle folk som virrer hit og dit og passe på at de er sånn noenlunde der de skal når ting skjer. Og ikke minst til å passe på at folk går på do når det passer.

Beltene tilhører avleggeren og småbrukeren. Av naturlige og fullstendig anatomiske grunner så ser vi tydelig at det er avleggeren sine som henger til høyre. Beltene hennes er en smule kortere. Ellers er det meste likt. De hvite og gule beltene er snart 10 år gamle. De svarte beltene som i utgangspunktet skulle vært i midten er i bruk. Spesielt avleggeren ifører seg sitt opptil flere ganger i uka.

Jeg må benytte anledningen til å takke http://frodith.blogg.no/ for den morsomme utfordringen. Den hjalp i alle fall meg til å gå på «fargejakt» både bevisst og ubevisst. Ikke minst la jeg mye bedre merke til fargene rundt meg da akkurat farger var tema på blogg. Til og med i dag som jeg hadde «rundet» fargeutfordringen.  Jeg gleder meg til neste sprell!

4 kommentarer
    1. Så utrolig koselig at det satte i gang litt oppmerksomhet på fargene rundt deg. Man blir mer klar over ting, når man har det litt framme i panna. Takk for at du var med. Blir nok noen sprell igjen 😊

      1. Fargerik den utstillinga der ja🙂Onsdagen har vært turdag, og fin så langt. Lag deg gode dager🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg