Den første!

 

Den første april i dag. Og den første skogsturen uten truger men kun med brodder på beina for denne sesongen. Når skaren er stabil så går det an. Den første dagen i min aprilutfordring er det også. Og jeg har klart 2 kilometer i dag. Akkurat det som må være snittet per dag for å klare månedens utfordring. Utfordringen ble beskrevet på blogg i går. I dag var det mer enn nok, og jeg er fornøyd!

Da jeg fikk påskekake ved bålet i solveggen etterpå så ble jeg ikke akkurat mindre fornøyd… Og det beste var at det ikke var aprilsnarr noe av det.

Lag deg ei fortsatt fin palmehelg, palmer eller ikke!

Om ikke akkurat lettbeint, så i alle fall litt lettere til beins uten truger.
Ikke i følge, men samme vei.

Påsken innledes i solveggen.

http://www.facebook.com/donate/1171433513573237/10159448162457944/

4 kommentarer
      1. Såpass må det være 🙂 Selv om jeg er rimelig sikker på at jeg hadde spist den uten å ha gått tur først også 😉 Lag deg en fortsatt fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg